06 березня 2016

Перший майстер-клас «Асоціація з ЄС: будуємо дієву інформаційну кампанію у ЗМІ» для головних редакторів регіональних медіа

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» та Товариство Лева у партнерстві з Фондом міжнародної солідарності (Польща) оголошують конкурс на відбір головних редакторів переважно регіональних медіа для участі у Першому майстер-класі «Асоціація з ЄС: будуємо дієву інформаційну кампанію у ЗМІ». Майстер-клас передбачатиме безпосередні консультації з головредами популярних українських медіа, фахівцями у сфері комунікацій та PR щодо ефективних практик висвітлення суспільно-значимих тем для держави, зокрема, Угоди про асоціацію Україна – ЄС та євроінтеграції України в цілому в засобах масової інформації. Майстер-клас є частиною проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа», що реалізується за кошти Програми «Підтримка демократії», яка у свою чергу фінансується з Програми польської співпраці на користь розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща та Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Майстер-клас відбудеться 18-20 березня 2016 року у м. Запоріжжя за участі провідних експертів та тренерів, а саме:
  • Цезари ЛЕВАНОВІЧ (Польща), речник Прес-служби Європейської комісії (з 2010 р.), співробітник Прес-служби Європарламенту (2003 – 2010 рр.), директор Департаменту інформації офісу Комітету з питань європейської інтеграції Польщі (1997 – 2003 рр.). Відповідав за створення Стратегії інформування щодо євроінтеграції Польщі;
  • Тетяна ПУШНОВА, генеральний продюсер «Ukraine Today» (з 2014 року), шеф-редактор «Телевізійної служби новин» на каналі «1+1» (з 2011 року);
  • Андрій КУЛИКОВ, голова правління ГО «Громадське радіо», професійний радіо- та телеведучий, перекладач. Продюсер радіо Української служби Бі-Бі-Сі (Лондон) (1992 – 1995 рр. та 2000 – 2007 рр.);
  • Сергій СИДОРЕНКО, журналіст-міжнародник, медіа-тренер, співзасновник та співредактор «Європейської правди»;
  • Анатолій МАРЦИНОВСЬКИЙ, оглядач «Газети по-українськи», редактор журналу Представництва ЄС в Україні «Євробюлетень» (2007 – 2012 рр.), заступник головного редактора «Газети по-українськи» (2005 – 2008 рр.), редактор міжнародного відділу газети «Голос України» (1997 – 2004 рр.). Автор посібника для журналістів «Асоціація з ЄС у ваших медіа»;
  • Дмитро ДУБОВ, завідувач відділу інформаційної безпеки та розвитку інформаційного суспільства Національного інституту стратегічних досліджень
  • та інших.

Майстер-клас має на меті допомогти головним редакторам центральних та переважно регіональних ЗМІ:
  • структурувати знання щодо Угоди про асоціацію Україна-ЄС (УА), зокрема, Зони вільної торгівлі;
  • виробити Стратегію інформування щодо Угоди про асоціацію Україна-ЄС (ширше – євроінтеграції України) для своїх медіа шляхом безпосередніх консультацій з найкращими експертами та фахівцями у сфері комунікацій та PR, а також головредами популярних українських медіа;
  • відігравати активнішу роль у питаннях інформування суспільства щодо можливостей та проблем, які випливають з УА;
  • мовити (для ТБ та радіо)/публікувати (для друкованих та онлайн-ЗМІ) новий та якісніший контент щодо УА, практичних аспектів імплементації Угоди для регіональної аудиторії.

До участі у конкурсі запрошуються головні редактори центральних та переважно регіональних ЗМІ усіх форм (державна, комунальна, приватна) та типів (теле- та радіокомпанії, друковані та онлайн-медіа) власності.

Успішний кандидат на участь у майстер-класі повинен:
  • обіймати посаду головного редактора ЗМІ щонайменше 5 років;
  • мати медіа-майданчик, що регулярно розміщує матеріали на тему євроінтеграції України та Угоди про асоціацію, а також має сталу аудиторію;
  • мати готовність розробити та реалізувати стратегію інформування щодо УА та євроінтеграції України для свого ЗМІ.

УВАГА! Автори-розробники найкращих стратегій інформування щодо УА та євроінтеграції України для своїх медіа отримають запрошення взяти участь у тижневому навчальному візиті до Брюсселю.

УВАГА! Найкращі стратегії інформування щодо УА та євроінтеграції України для регіональних медіа, які будуть оформлені у проектні пропозиції, отримають фінансування у розмірі від 3.000 до 5.000 дол. США у рамках субґрантингового конкурсу проекту (інформація про субґрантинговий конкурс проекту з’явиться невдовзі на сайтах internews.ua/ та ngonetwork.org.ua/).

Для участі у відборі на майстер-клас учасники мають заповнити онлайн-анекту, що знаходиться за посиланням: http://bit.ly/eu-master-class-1

Останній термін заповнення і надсилання онлайн-анкети: 8 березня, 21:00.

Проживання, харчування та проїзд до та з Запоріжжя за рахунок організаторів.

Додаткову інформацію можна отримати у координатора майстер-класу:

Наталії Сад, координатор проектів із підтримки медіа ГО «Інтерньюз-Україна», за телефоном: 050 930 84 39, або e-mail: nsad@internews.ua



Назва проекту: «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа».

Строки реалізації проекту: 14 вересня 2015 року – 31 березня 2017 року.

Проект реалізується польським Фондом міжнародної солідарності у співпраці з Інтерньюз-Україна та Товариства Лева; фінансується Американським агентством з міжнародного розвитку USAID та Фондом міжнародної солідарності.

Мета проекту: підвищити рівень знань та поінформованості громадян України щодо Угоди про асоціацію Україна-ЄС (УА), можливостей та викликів, які постануть перед українським суспільством; підвищити кількість збалансованої інформації щодо імплементації УА.

Цілі проекту: підвищити рівень знань та професійного потенціалу українських ЗМІ задля якіснішого та збалансованішого висвітлення питання УА в медіа. Проект Стратегії інформування суспільства щодо Угоди про асоціацію Україна-ЄС буде розроблено спільними зусиллями Експертної групи проекту та Урядового офісу з питань європейської інтеграції Кабінету Міністрів України.

Проектом передбачені такі заходи:
1) 6 вишколів для журналістів регіональних ЗМІ;
2) 3 майстер-класи для головних редакторів та менеджерів регіональних ЗМІ;
3) 6 хвиль конкурсу для журналістів;
4) грантовий конкурс для ЗМІ;
5) навчальні візити до Брюсселю та Польщі;
6) розробка проекту Стратегії інформування суспільства щодо Угоди про асоціацію Україна-ЄС.

Очікуваний вплив проекту на розвиток відповідної галузі або регіону:
Громадська підтримка задля успіху реформ, необхідних для імплементації УА, є настільки важливою, наскільки наявність політичної волі та експертизи у їх проведенні. Досягнення широкої громадської підтримки можливе лише шляхом інформаційно-освітньої кампанії, яка може бути розроблена на основі вищезгаданої Стратегії. Такий документ окреслюватиме головні повідомлення, ключові цільові аудиторії та роль медіа, що мусять в унісон із урядом роз'яснювати суспільству провідну ідею УА та важливість імплементації Угоди.
Проект також спрямований на підтримку внутрішньої консолідації України, адже європейська інтеграція неможлива без неї. Проект сприятиме діалогу журналістів Сходу та Заходу, Півночі та Півдня України шляхом їх спільної участі в ознайомчих візитах до Польщі та Брюсселю, майстер-класах та вишколах. Організація заходів (майстер-класів та вишколів) для журналістів з Півдня та Сходу України на теренах Західної України матиме ключове значення у розумінні регіональних особливостей та підходів до роботи центрально-західних регіональних ЗМІ з органами місцевої влади, комунікації з громадою.

Команда проекту:

Ізабелла Хруслінська

Керівник проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» від імені польського Фонду міжнародної солідарності (Solidarity Fund.PL), де працює на посаді програмного керівника та відповідає за реалізацію програми «Підтримка незалежних ЗМІ в Україні». Експерт із питань України. У 2006-2008 роках працювала у Києві та відповідала за спільний Ради Європи та Європейської Комісії «План дій в галузі засобів масової інформації в Україні". Ініціатор та організатор більше 100 проектів для України в галузі розвитку медіа, просування української культури, польсько-української співпраці. Координатор проекту «Підтримка ЗМІ в Україні» (спільно з BBC World у 2002-2004 роках. Брала участь у переговорному процесі «Аудіовізуальна політика» на етапі приєднання Польщі до ЄС. Пані Хруслінська була представником Польщі у Наглядовому комітеті з питань медіа Ради Європи. Автор публікацій та книг з української історії та культури. У першій половині 90-х років працювала у французькій газеті «Le Figaro».

Ксенія Каневська

З лютого 2014 року займається волонтерською допомогою: спершу опікувалася пораненими майданівцями у варшавських лікарнях, зараз – добровольчими батальйонами української армії, лікарнями та дитячими будинкам в Краматорську. Організовує та координує збір та транспортування допомоги як волонтер Об'єднання українців у Польщі (ОУП). Історик, мистецтвознавець та український філолог, випускниця Варшавського університету. Незалежний арт-куратор. Особливо зацікавлена в мистецтві країн колишнього Східного блоку після розпаду СРСР. З 2010 р. організувала кілька виставок сучасного українського мистецтва і дизайну, а показана у 2015 р. «Анатомія Європи» була завершенням триптиху авторських виставок східного мистецтва на прикладі України, Росії та Білорусі. Перекладає на польську мову сучасну українську прозу та поезію. У 2014 році переклала книгу Наталки Сняданко «Комашина тарзанка» (пол. «Lubczyk na poddaszu»), яка увішла у півфінал конкурсу «Анґелус». У проекті «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» працює асистентом.

Костянтин Квурт

Голова правління Громадської організації «Інтерньюз – Україна». Має більше 20 років досвіду управління у сфері медіа та комунікацій України й країн СНД. Обіймав посади виконавчого директора, члена Виконавчого комітету, фінансового директора та керівника відділу тренінгів Представництва «Інтерньюз-Нетворк» в Україні, адміністративного та фінансового директора, а також менеджера відділу тренінгів Міжнародного медіа-центру. У минулому заступник Голови Національної комісії з утвердження свободи слова та розвитку медіа галузі України.

Андрій Кулаков

Директор з програмної діяльності ГО «Інтерньюз-Україна». Має більше 10 років досвіду роботи у менеджменті неурядових та медіа-організацій. На посаді директора з програмної діяльності Андрій відповідає за адміністрування усіх проектів ГО «Інтерньюз-Україна», включаючи фінансовані Представництвом ЄС в Україні, USAID, Світовим Банком, посольствами країн-членів ЄС та ін. До сфери його компетенції також належать підтримка контактів з донорами та партнерами, загальне управління проектами, координація роботи проектних менеджерів, розробка планів проектів та їх звітів. Раніше працював на «5 каналі» (2005), ТРК «Ера», газеті «Селянська спілка» (1997-1998) та у Міжнародному Фонді «Відродження» (2004-2005).

Наталія Сад

Координатор проектів із підтримки медіа. Має 7 років досвіду роботи у менеджменті НУО, координації та комунікації з партнерами, залученні ЗМІ. Обізнана у тенденціях розвитку ЗМІ в Україні та країнах Східного партнерства завдяки координації за підтримки ЄС дворічного проекту Eastern Partnership Media Freedom Watch. Наталія працювала регіональним координатором спільного проекту Фонду Конрада Аденауера та Фонду Роберта Боша «Європа у валізі» (2010-2013), Директором Департаменту трансатлантичних та безпекових студій Інституту Євро-Атлантичного співробітництва (ІЄАС) (2012-2013), координатором проектів ІЄАС (2009-2012).

Андрій Нечипорук

Голова Товариства Лева. Працює в сфері демократизації та розвитку громадянського суспільства, підтримки демократичних ініціатив, громадянської освіти в каїнах Центральної та Східної Європи. Експерт та консультант з організаційного розвитку, управління проектами, моніторингу та оцінки а також розвитку міжнародної співпраці. Провів понад 600 навчальних семінарів та тренінгів для НУО, органів місцевого самоврядування, вчителів та педагогів як в Україні так і в інших країнах Європи та Азії. Займається підготовкою тренерів та модераторів.

Експертна група

Дмитро Дубов

Завідувач відділу інформаційної безпеки та розвитку інформаційного суспільства Національного інституту стратегічних досліджень. Працював на посадах провідного спеціаліста, головного консультанта та державного експерта Національного інституту проблем міжнародної безпеки. Більше 12 років досвіду наукових та аналітичних досліджень в сфері інформаційної та кібернетичної безпеки, розвитку та становлення інформаційного суспільства в Україні, електронного урядування, формування та напрямів реалізації державної інформаційної політики.

Алім Алієв

Журналіст, аналітик, громадський діяч та менеджер освітньо-культурних проектів. Співзасновник Громадської ініціативи «Крим SOS» та Кримськотатарського культурного центру «Кримський дім у Львові», медіа-консультант Експертної компанії pro.mova. Фокусується на темах окупованого Криму, вимушених переселенців в Україні, сучасного стану кримськотатарського народу, свободи слова та комунікаційних стратегій.

Володимир Єрмоленко

Директор європейських проектів ГО «Інтерньюз-Україна». Український філософ, публіцист та есеїст, доктор політичних студій Вищої школи соціальних наук (Париж), модератор Школи європейських студій. Кандидат філософських наук. Старший викладач кафедри філософії та кафедри літературознавства та іноземних мов Києво-Могилянської академії. Ведучий проекту «Громадське. Світ» на Громадському телебаченні.

Тетяна Лебедєва

Почесна голова ВГО «Незалежна асоціація телерадіомовників». Член Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України. В минулому член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення України (2003-2010). Член Експертної ради при Міністерстві інформаційної політики України.

Тарас Петрів

Президент Фундації «Суспільність». Редактор журналу «Format21». Працював кореспондентом газети «Молодь України», спеціальним кореспондентом міжнародного відділу газети «Голос України», співпрацював зі ЗМІ Польщі, Словаччини, Болгарії, Німеччини.
0

Коментарі (0) facebook ()

Коментарі:0

Тільки зареєстровані і авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.